måndag 7 december 2009

A womans right to shoes...

Jag har hittat dem.

Och de är sååå fina. Riktiga prinsessskor i mina ögon. :) Så i veckan ska dem beställas och då har jag dem här fram i januari. Då bör jag ha tid så det räcker till att gå in dem. :P

Idag har jag även träffat sömmerskan och pratat klänning. Det kändes riktigt bra så hittar jag inte The Dress på Isabellas på lördag så blir det nog till att sy upp. Riktigt spännande måste jag säga och hon hade mycket roliga idéer på hur vi kan göra klänningen ännu mer till min egen. Hon gav mig en läxa som måste vara gjord till nästa gång vi ska ses oxå. Så nu måste jag hitta den bh som jag ska bära på bröllopsdagen innan vi ska ses i januari. Ouch!

Nån som har tips på underklädesbutiker med fina underkläder att bära vid bröllop?

3 kommentarer:

Moule sa...

Det där var seriöst SKITSNYGGA brudskor!! Mycket bra val!

J. sa...

Tackar så mycket! Är sjukt nöjd med mitt val, bara att hoppas på att jag blir lika nöjd när jag får hem dem oxå. :)

28juli2010 sa...

Va?? Vi pratade med dem tidigare i höstas och då sa det att tre månader är en normal vänte tid på efternamn. Vi ska ta ett helt nytt..Därför funderar vi på om sambon ska byta namn redan innan inte roligt att gifta sig i juli och byta namn i okt/nov :s

Känner att jag ligger efter med bröllopsplaneringen nu..men det är så mycket annat just nu. Ska ta tag i allt efter alla helgerna tänkte jag och då även läsa i fatt mig på bröllopsbloggarna jag missat