fredag 29 oktober 2010

Psst...

Jag kan inte låta bli...jag måste bara berätta. På bröllopsfesten delades ju ett antal uppgifter ut till diverse gäster som de ska ordna för oss under året. En sak för varje månad. I veckan kom ett brev från min syster, skrivet på en gammal skrivmaskin med två tågbiljetter i, där det står att vi den 20 nov ska ta tåget till ... där hon och L plockar upp oss. Det står att vi ska ha packat för övernattning och att de ska bjuda oss på middag i Ls stuga. Så mysigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.

Såg att ni hade tagit fina bilder i stampens kvarn. Hur får man tillgång till den lokalen & kostar det något? Vi vill ju gärna kunna ha ett inomhus allternativ ifall det regnar. Tack på förhand.

J. sa...

Vi betalade ingenting men vågar ju inte lova att det alltid är så. Vi fick kontakt med en man (tror han heter Björn) via min släkt. Jag har tyvärr inget nr eller liknande. Men om man söker på Stampens kvarn så kanske det går att hitta nån kontaktperson. Ett annat tips är att höra med Turistbyrån, dem vet säkert vart man kan vända sig.

Hoppas ni får napp.