måndag 22 juni 2009

Kyrka del 2

Då har vi preliminärbokat en annan kyrka. Då varken jag eller M har varit inne i den ska vi åka dit och titta på den någon dag. Känna efter lite innan vi bestämmer oss helt. Vi har en förfrågan ute till som vi vill ha svar på med, så får vi se vilken kyrka det blir sen.

Jag har en fundering på om vi ska kolla med församlingen om det går att byta kyrka till den vi egentligen vill ha ifall de hinner klart med reparationerna. De ingår i samma församling så det borde, (hoppas jag), inte vara några problem. Fråga kan man ju alltid göra åtminstone.

Nu känns de stora bitarna klara i alla fall, vilket känns fantastiskt skönt. Jag känner mig betydligt lugnare nu. Nästa sak blir att hitta The Dress, vilket nog inte blir ett helt enkelt jobb. Men det får bli först efter semestern.

Inga kommentarer: