torsdag 30 juli 2009

Ny kyrka

Oj vad tiden rusar iväg. Inte mycket har hänt mer än att semstern har börjat och snart är över. Men med det här pissvädret gör det inte så mycket att gå tillbaka till jobbet.

Idag har vi bokat en ny kyrka och avbokat den andra. Den andra förfrågan har vi äntligen fått svar på och nu blir det en kyrka i stan istället. Det känns bra. Blir kanske lite lättare för en del gäster då de bara har en plats att ta sig till utanför stan istället för två. Det är en ganska stor kyrka så det blir ett långt skridande fram till altaret. ;)

När jag var på stan häromdagen insåg jag att jag börjat titta på detaljer. Som t ex en typ av löpare som skulle kunna läggas på borden för att ge lite färg.

Nästa steg får bli att ta kontakt med en tjej som eventuellt kan sy min brudklänning. Jag ska åtminstone kolla upp möjligheterna så får vi sen.

Inga kommentarer: