torsdag 15 juli 2010

Kärleken är vacker och ska firas

På väg hem från jobbet ringer M och undrar hur långt jag kommit och om han hinner ut till golfbanan innan vi ska iväg ikväll. Ja åk du svarar jag. Så lägger vi på och stunden senare får jag ett sms där det står:

Just det, det råkar visst stå någonting på diskbänken till dig... Puss puss

Jag anar redan vad det kan vara men är så nyfiken och tiden går inte fort nog hem. I korsningen vid stora vägen möts vi, när jag svänger in och han är på väg ut. Jag kastar en slängkyss och får en tillbaka. Och visst står det något där när jag kliver innanför dörren...

Vi firar idag och ska ut och äta lite gott. För just idag har vi varit förlovade i 2 år och gifta i 2 månader.

Jag älskar dig, min underbara M.

Du och Jag.

2 kommentarer:

Maria sa...

åhhh va mysigt, men jag blev ju nyfiken också. Kanske var det de som var meningen.
Jag gissar på blommor...har jag rätt?

Grattis på förlovningsdagen.
Kramar från lilla ia

J. sa...

Javisst var det rosor. Hade ju tänkt lägga ut bilder på dem men är ju värdelös på att uppdatera. :)

Vackra var/är dem iaf.