torsdag 10 september 2009

Bröllopsplanerandets plågor...

...måste vara alla turer hit och dit med idéer högt och lågt, upp och ner och in och ut. Jag blir nästan matt. Om inte annat så blir sambons öron det kvällar som den här. Det bara bubblar ur mig, går inte stoppa.

Idag har jag varit och frågat en blomsteraffär i stan vad de skulle ta för en droppformad bukett med rosor, liljor och nåt grönt. Priset trodde han skulle landa på runt 800 kr. Way less än vår budget, vilket är positivt då vi antagligen kommer få höja vissa andra poster som min vigselring bl a. Sen tog jag även en tur till scrapbutiken i stan och pratade stämplar som de ska hjälpa mig med. Fick även med mig lite tips och idéer därifrån. Eventuellt ska jag gå en kortmakarkurs nästa helg för att lära mig hur man egentligen gör med embossing och allt vad det heter.

Kan även erkänna att just nu, i denna stund, funderar jag på om jag inte ska ha ett par orange skor istället för gröna. Som sagt...här skiftar det högt och lågt och det lär det säkert göra until D-day.


Stay tuned för mer obeslutsamhet. :)

Inga kommentarer: