torsdag 3 september 2009

A womans right to shoes

Jag måste erkänna att jag blir mer och mer inne på att inte ha vita skor under klänningen. Utan ett par i färg. Eftersom vi valt ljusgrönt som tema och grönt är favoritfärgen så är jag just nu inne på att hitta just ett par gröna läckra skor.

Bloggen Green wedding shoes kanske även har färgat mina tankegångar lite. :)Men jag tycker att det vore så läckert. I mina ögon lite galet men det speglar mitt Jag på ett alldeles underbart sätt. Jag såg att Matildas Fest har många snygga skor som går att köpa i alla möjliga färger.Det tål helt klart att tänkas på.
En sak är iaf säkert, sandaletter ska jag inte ha. Är inget stort fan av mina fötter så på bröllopsdagen ska de gömmas i ett par gorgeous shoes. :) Efter att ha kikat runt på Bröllopstorget inser jag att det nog inte är så ovanligt som jag trodde med färgade skor istället för vita under bröllopsklänningen. Ovanligt eller ej, det känns helrätt i vilket fall så nu gäller det att leta skor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Ida Larsson heter jag och är utbildad image konsult/stylist/make up artist. Jag undrar om du är intresserad av make up på ditt bröllop? vill du ha mer info så kan du maila mig på idaalarsson@hotmail.com
hälsn Ida

J. sa...

Hejsan Ida,

Det är jag absolut men har redan bokat in detta. Det ingår nämligen i frisyrpaketet. Tack ändå! :)