lördag 19 juni 2010

Bröllopsdag V&D

Det är bröllop i luften. En härlig känsla och jag är lite uppspelt idag om än inte så mycket som vid mitt eget bröllop. Idag kan jag sitta still i soffan och njuta av bröllopet på tv för givetvis är jag bänkad redan nu. :) Det är ju en fantastisk upplevelse detta.


Bild lånad från SVT.

Jag ska inte säga att jag såg så mycket av konserten igår, för det var ju fotboll på tv. :) Men jag såg avslutningen med barnen och det var ju så himla bra. Det var en sån skön, lättsam avslutning. Victoria + Daniel = SANT var ju bara ett fantastiskt drag för hur stort, speciellt och överdådigt detta bröllop är så är det ju samtidigt precis så enkelt.

Nä jag tror faktiskt att jag ska klä upp mig lite och ta fram lite bubbel. Det finns ju ingen mening med att inte fira idag, eller hur?

Inga kommentarer: