måndag 21 juni 2010

You might think I'm a little crazy...

...och det kanske jag eventuellt kan hålla med om i vissa lägen men just denna lördag hade jag inget annat för mig och jag tyckte det var mysigt att spendera större delen av den i soffan för att titta på V&Ds bröllop. Närmare bestämt 13 timmar tittade jag. Från kl 12 ca till de slutade sända vid 01. När M ville se fotboll såg jag det hela live via webben istället så slapp jag flytta på mig.

Min spontana tanke är att det var väl en nedrans tur att vi hann gifta oss innan dem för risken är stor att jag annars ändrat om lite för hur vackert var det inte med alla härliga sommarblommor som lupiner, liljekonvalj och luktärter mm. Så himla vackert. Dessutom hade jag nog tagit mig ytterligare en funderare kring det här med slöja. Det var ju även det så himla fint och vi har ju en gammal slöja som nån gammal tant i släkten "gjort" och som mamma, moster osv burit innan mig. Så det är nog tur som sagt och jag tror framför allt att M är väldigt glad att det redan är avklarat.

Jag, Ia=TM och Tintin satt framför varsin tv, i varsin lägenhet, i varsin stad och såg vigseln tillsammans pratandes på msn. Först diskuterades det klänningar och sedan hur vackert det var osv... Kan ha fel här men jag tror minsann Ia grät först av oss. :) Jag grät som bäst framåt kl 00 då Daniel höll sitt tal. Oj oj oj vilket tal och givetvis fick M frågan varför inte han höll något sådant tal till mig. Nåt direkt svar fick jag nog inte för vad skulle han svara. haha
Inte för att V&D lär läsa min blogg men jag passar ändå på att ge ett STORT grattis till bröllopet och önskar er all Lycka!

1 kommentar:

Maria sa...

Ja det är helt galet att du satt och tittade så länge =)...men kul hade vi.
Jepp mina tårar rann först! haha det var mer än väntat antar jag. Men jag grinade inte riktigt...det gjorde du =) haha