tisdag 24 augusti 2010

And we're off

Färdigpackat, tror jag minsann att det är och tänka sig, vi får plats i en väska. Jag tror t o m M är lite impad över hur mycket lite plats mina kläder faktiskt tar. ;) Fast visst är det så att jag med största sannolikhet inte kommer att använda varje plagg jag packat ner. Men men... det är en världslig sak. Nu finns det t o m plats för att kunna köpa med nåt hem oxå. MP3:n är proppad med härlig somrig, glad musik. T ex fick The Ugly Sisters följa med. :P Ska bli så ql att ligga på beachen och lyssna till våra underbara stämmor. Jag kommer flina gott då. haha Bok och korsord är nerpackat med så nu ska det nog inte gå någon nöd på oss. Ha det bäst alla här hemma nu och håll ställningarna till vi är tebax.
33 grader och sol here we come!

Inga kommentarer: