lördag 21 augusti 2010

Oh sunny day

Imorn bara måste jag börja skriva ner vad jag ska packa. Så måste jag laga ett linne som gått sönder och tvätta det M inte hann idag så jag får med allt jag vill ha. M pratar om att vi ska packa i samma väska...hm...vi får väl se hur det går när jag lagt fram allt jag vill ha med. Jag räknar med tre par skor, flipflops, sandaler och ett par nätta skor. Det får ju räcka. Men sen är frågan, klänningar, linnen, kjolar, shorts osv... Kan bli svåra val och beslut som ska tas nu i dagarna. ;)
Vädret på Samos just nu ska vi inte klaga på. Soligt är där helt klart om än kanske lite i varmaste laget. Inatt har dem 27 grader och imorn och kommande dagar 35-36 grader på dagarna. Så värme ska vi nog få gott om och sol med för den delen förhoppningsvis. Gud vad jag längtar nu. Ska bli underbart att få åka iväg med min älskling. Det blir vår första solresa. Can't wait!

Inga kommentarer: