onsdag 15 september 2010

Det närmar sig...

...ett avslut.
Jag hade en ambition att lyckas hålla liv i den här bloggen ett tag, att skriva om det som kommer under vårt första år som gifta. Men helt ärligt så känner jag att det inte är möjligt. Det blir inte intressant för livet i sig skriver jag ju om på annat håll och så mycket bröllop finns det inte längre kvar att skriva om. Och det här är ju en bröllopsblogg. :) Visst kommer några saker säkert att hända under året framöver som har med bröllopet att göra men det räcker inte. Så inom en snar framtid ska jag lägga ner den här bloggen och göra en bok av den istället som vi kan läsa och minnas tillbaka hur året innan bröllopet var med all planering, svåra val och härliga stunder. Ett bättre datum för bloggens avslut än den 15 oktober 2010 hittar jag inte. Då har vi varit tillsammans i 4 år och gifta i ett halvår. Det blir en bra dag att avsluta.

Inga kommentarer: