torsdag 21 januari 2010

Inbjudan

I helgen satte vi oss ner och gjorde iordning inbjudan så långt vi kunde. Jag hade prioriterat bort en detalj som M var snabb med att prioritera tillbaka så igår fick jag rusa till Stämpelboden och inhandla den sista detaljen så vi igår kunde göra klart dem. Det första momentet gick ut på att jag stämplade, M hällde pulver och stod för kvalitetskontroll innan jag brände, där emellan lade vi in spontana vinpauser. Sedan blev det tejpning, klippning osv.
Jag förbereder inför embossingen.

M med tungan rätt i mun när han försöker hitta mitten.

.

.

.

Vill ni inte se resultatet är det dags att sluta läsa nu...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

En sneak preview på vad som trillar ner i brevlådan imorgon.

1 kommentar:

Moule sa...

Hej!
Tack så mycket! =) Det var snällt av dig. Jo, men visst bor jag i Skåne, så illa är det...

Du får hojta om du råkar vara i närheten en gång... ;)

Vad fina era inbjudningskort blev! Kul med någon mer än mig som valt grönt som accentfärg!