söndag 28 mars 2010

Festen börjar ta form...

Fast det vet vi ju egentligen inte så mycket om då vi ju faktiskt inte planerar innehållet till den. Det enda vi vet med säkerhet är att Toastmastrarna träffades idag. Vi har idag istället sysselsatt oss med färdigställandet av festprogrammen, placeringskorten och bordsplaceringen som ni kan se här nedan. Och visst fick vi flyttat om ett antal gånger för att det skulle kännas bra men jag tycker nog ändå att det gick rätt smidigt. Jag hade förväntat mig mer krångel. :)



Det är roligt att se hur dagen närmar sig i form av planeringen som kommer in i olika skeden allt efter som tiden går. Det närmar sig med stormsteg och åh vad jag njuter... Jag älskar det här och just det att det leder till vår dag är helt fantastiskt.

2 kommentarer:

Maria sa...

haha Är halvorna barnen eller =)
Nu vart jag nyfiken vilket av borden jag hamnar vid.

J. sa...

haha inga barn på våran fest inte...bortsett från en liten ammande då är klart. :)

Så nepp, det är korta namn helt enkelt. :)

Nyfiken kan du får fortsätta vara ett tag till. Då vet du hur jag har det. ;)