fredag 26 mars 2010

Klädprovning för BG och bestman...

...visade sig vara en liten utmaning och hon i butiken och jag skrattade gott åt herrarna som sannerligen bjöd på sig själva denna eftermiddag. Jag har lite exklusiva bilder från detta så håll i er för här gäller det att hålla tungan rätt i mun.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vid påklädningen på själva bröllopsdagen, kanske det kan komma att se ut så här



.

.

.

.

.

Bestmannen var inte helt nöjd med längden på sina byxor.


Nu är iaf kläderna klara, plastronger fixade och nu väntar vi bara på att min klänning ska bli klar. Men dit är det fortfarande en månad kvar och jag får lite statusrapporter emellanåt så än så länge känns det inte alls oroande. Jag fick i veckan veta att tyget är klippt och ska börja sys ihop. Sen är det dags för provning. Längtar!

Kan även berätta att vi ska träffa prästen nästa vecka. Äntligen ett möte med honom inbokat. Och dessutom ringde den virriga kantorn idag och meddelade att hon inte ska vara vår kantor. Varför förtäljde inte historien men det spelar ingen roll för wiiiho...vi slipper henne (sorry). Nu hoppas jag att känslan för nästa kantor blir bättre. :)

Inga kommentarer: