onsdag 24 februari 2010

4 dagar kvar nu till mässan

Jag har fuskat lite idag. Jag gjorde nämligen ett besök hos min kära vän Em och lät henne testa sin nyinköpta spraytan-maskin på mig. Så nu känner jag mig härligt fräsch och lite lätt brun. Blir snyggt till brudklänningen på söndag.

Idag kom proven på klänningstyget som U (sömmerskan) skickat oxå, 3 olika sorter kommer jag ha i min klänning. Har ju drömt lite mardrömmar om att tyget skulle vara väldigt gult, även om jag mycket väl vet att så inte är fallet. Nu kan jag ta en titt på det när jag vill om jag börjar tveka.

Köpte ytterligare en brudtidning häromdagen. Det här gången blev det Amelias Brud & Bröllop och jag måste säga att det är utan tvekan den bästa brudtidning jag köpt. Den ger handfasta tips, priser finns med och den har bra artiklar osv. Enda minuset som jag ser det skulle väl vara att den första artikeln handlar om skilsmässor och kärleksdödare. :) Men åh andra sidan kan jag tycka det är skönt med en artikel som inte är smäktande rosenröd heller. Och när man bläddrat vidare så har man snart glömt den artikeln ändå. Bröllopsmagasinet med sina 400 sidor i all ära men den slår faktiskt inte Amelias 150 sidor. Den ger även tips till bröllopsgäster så även om man inte är brud själv så kan man tycka tidningen är bra tror jag.

Inga kommentarer: