söndag 7 februari 2010

Så där ja

Nu så kommer äntligen uppdateringen. Förra helgen scrappade jag en låda jag köpt som jag samlar diverse bröllopsprylar i. Som mina skor, kronan och underkläderna bland annat. Korten är dessvärre långt ifrån bra men men... Den gröna "tårtbiten" nere till vä på lådan är gjord av tyllen som kommer användas till rispåsarna. Och bandet på mitten är i samma färg som banden vi använder till trycksakerna. Allt går i grönt. :)

Sen har vi då de utlovade bilderna på skorna. Jag är så himla nöjd med mitt köp trots att denna gröna färg går mer åt det blå hållet än resten av bröllopsdetaljerna som går mer åt det gula. Men det spelar verkligen ingen roll för jag känner mig som en prinsessa i dem och det är ju ändå det viktigaste. :)

Nästa vecka ska vi till bröllopsbutiken i stan och prova kläder inför Bröllopsmässan. Det ska bli så himla roligt och jag hoppas att jag får gå i en klänning som jag själv tycker är snygg men som är olik den jag ska bära på mitt eget bröllop. Vi får väl se hur det blir med det, men önska kan man ju göra. Det är bara 3 veckor kvar nu till mässan. Tiden går galet fort och det är dessutom bara 3 månader och en vecka kvar ca till vi gifter oss. Jag både längtar och börjar nästan bli lite stressad över tanken på allt som finns kvar att göra. Jag tror minsann det är dags att börja leta efter text, citat, sånger osv att ha i festhäftet t ex. Stämplingen av festhäftena pågår för fullt...eller snarare så har vi stämplat lite varje helg de senaste veckorna för att det inte ska bli jobbigt mycket en enda helg sen. Det är skönt när man kan göra lite då och då för då känns det inte jobbigt på något sätt.

5 kommentarer:

Maria sa...

Åh vilken härlig låda!!!
Verkligen så Johanna över den.
Kram

J. sa...

Haha det är det kanske. :)
Tack gumman!

Kram

Camilla sa...

Älskar skorna! Verkligen superfina!

J. sa...

Tackar, tackar!!
I Löve them. :D

M sa...

Vilka underbart söta skor..nästan så jag blir sugen på att ha något med klackar... men gräsmatta, nja det känns som det inte kan fungera..får nog bli "mina" ballerina skor..