tisdag 10 november 2009

Familjen

Det kan inte sägas nog hur skönt jag tycker det är att kunna prata med vänner och familj om ämnet bröllop. Speciellt med mamma. Ni vet kunna fråga om råd och få tips osv. Det visar sig att hon varit i brudbutiker idag och hört sig lite för. Så när jag ringde satt hon och kikade på olika hemsidor med brudklännigar. Tror minsann hon gillar det här. Känner att jag vill prata med pappa med men tror inte att vi ska prata klänningar då. :) Kanske skulle åka hem en kväll och rent av övernatta och vara själv med mina föräldrar. Det var minsann inte igår och nu har vi såååå himla mycket roligt att prata om och planera. Får se när det skulle kunna ske.

Jag har idag pratat med IsaBella oxå som ligger i Blidsberg och bokat in mig, mamma och syrran på en tid då vi ska prova klänningar. Är en hel månad kvar tills dess men men...tiden går galet fort nu.

Inga kommentarer: