tisdag 17 november 2009

Klänningen

Det visar sig att Ubride/Kanacca där jag hittat bilden på drömklänningen är ett "piratkopie"-företag i princip och klänningen på bilden är inte alls deras. Orginalet tillhör istället Casa Blanca Bridal om jag förstått rätt. Mycket ska man lära sig om bröllopsindustrin tydligen. Jag har redan från början varit emot att köpa klänning på "postorder" för hur vet jag att den passar och att jag får det jag ser?

Bilderna nedan gör mig än mer säker på att inte beställa klänning på "postorder" självmant. Jag kanske iofs ska säga att det finns ju givetvis de som har blivit nöjda och fått sina drömklänningar. Nedanför bilderna hittar ni länk till sidan där de är hämtade, där syns de även i större format.



Här ifrån är bilderna lånade.


Givetvis har Casa Blanca Bridal ingen återförsäljare i Sverige, vilket är riktigt surt måste jag säga, fast frågan är vad den kostar i original. Om man skulle ha råd? Som piratkopia är den ju "billig" däremot...

Inga kommentarer: