onsdag 11 november 2009

Paket på posten

Idag kom äntligen paketet från MyCards. Inte för att jag för den sakens skull har väntat länge på något sätt, utan för att det helt enkelt är väldigt roligt att öppna paket. Kan här flika in att jag älskar jul och födelsedagar. I vilket fall, för att återgå till MyCards, så hittade jag till slut, efter mycket om och men kuverten jag var ute efter i rätt storlek och till halva priset dessutom så då slog jag till. Så det var dem som kom idag, tillsammans men ett band som ska användas till risknytena. Så nu saknas bara de resterande metrar band som är beställda på annat håll, så kan vi färdigställa inbjudningskorten. Så när som på den lilla men ack så betydelsefulla detaljen att vi inte vet helt hundra vilken lokal festen blir i än. Men inbjudan ska ju inte skickas än på ett par månader så det är lugnt.

Inga kommentarer: