tisdag 24 november 2009

Paket i brevlådan är alltid lika roligt

Ja i måndags var det dags igen. Då slank det ner ett paket från MyHeart. Så nu har vi även tyllen och banden på plats. Tyvärr fattades det dock 10 st tyllsaker men efter ett par mail under kvällen så lovade de att skicka ett nytt paket så det verkar lösa sig mycket bra. Bara att hoppas på det. Och gör de som utlovat så kan jag varmt rekommendera dem.

Jag måste säga att jag längtar till jag får sätta igång med alla trycksaker, rispåsar osv men samtidigt får tiden gärna gå låååångsamt för jag har en sån härlig mysig känsla i kroppen av all planering. Det är så mycket kärlek i allt man ser, hör och läser om bröllop vilket det ju ska vara såklart men det är så mycket mer påtagligt än jag förväntat mig så jag älskar den här tiden. Vår väg fram... är underbar.

Och det är M med oftast, när han inte är på skrämselhumör. :)

Inga kommentarer: