lördag 24 april 2010

Svensexa

Ja så blev det då Ms tur. Stackarn. Jag har inte sovit en blund sedan kl 6, men det är alltid likadant när jag vet att nåt roligt/spännande/läskigt ska hända. Spelar ingen roll att det inte gäller mig.

I vilket fall...vid 5-tiden vaknade jag och tog på mig ett linne som jag lagt brevid sängen. Ingen av oss brukar sova med kläder så därför kunde jag ju inte gärna plötsligt lägga mig med kläder igår kväll. Sen har jag vridit och vänt mig från kl 6 och försökt låta som om jag sovit ifall även M var vaken. Vid 7.36 hade fortfarande ingen dykt upp och jag kände men va fasen, har jag varit vaken i onödan? Men ack nej, plötsligt slets dörren upp och jag fick jäkligt brått med att få på mig mina mysbrallor och ge mig ut från sovrummet.

In klampar 6 st blåklädda män med huvor/masker för ansiktena och inte ett ljud säger de. 1 kunde jag inte lista ut vem det var... Mäns förhållande till string är en märklig historia. Inte många män skulle frivilligt använda det själva och många anser inte heller att det är speciellt snyggt på kvinnor ens så givetvis verkar string vara väldigt poppis på svensexor. M får alltså hoppa i ett par leopardstring och så knyter de en bindel för hans ögon och bär honom sedan bort till bilen genom kvarteret. M som aldrig går utanför dörren ens i myskläder typ. Jag tror inte han riktigt uppskattade stringen och att behöva visa sig utanför dörren i detta. Han la nämligen till sin mörka röst som han använder när han ska låta auktoritär och respektingivande. haha

Jaja...förhoppningsvis har det värsta för honom redan varit nu. :)

Inga kommentarer: