fredag 30 april 2010

Nej...

...jag har fortfarande inte vant mig vid att Ms ben är mer lena än mina på sina ställen. *grr* Ska jag behöva vaxa benen nu, jag som klarat mig bra utan det i 29 år?
Torsdag: Beställde vigselannons i BT och AT som kommer in nästa vecka. Sen satt jag hos frissan från kl 15-18 för klippning, slingning och konsultation. Make-uptjejen pratade med mig om smink och frågade hur jag brukar sminka mig samt vad jag tänker till den stora dagen. Jag hör mig själv svara att jag använder ju inte så stark sminkning oftast. Ok säger hon, så en ganska naturlig sminkning alltså. Sen ber hon mig titta på lite brudar/modeller som hon sminkat och jag visar en bild och säger att så här var skitsnyggt. Vet du hur mycket smink hon har på sig? blir svaret. Hehe...
Hon var ju mycket snyggare sminkad än de andra naturligt sminkade tjejerna så f--k naturligt. ;)
När vi klargjort sminkningen säger hon:
-Dina ögonbryn!
Jag: -Ja, vad är det med dem, gillar du dem inte? ;)
Hon: -Nja....alltså....
Jag: -Ja du får plocka dem om du vill. Jag vet inte hur jag ska göra det snyggt.
Så nu är jag plockad, blondare än på länge och redo för the Big Day!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej. Undrar om du är nöjd med ditt val av frisörsalong. Fick du betala mkt mer än dom 2990kr som grundpaketet kostade. Blev sminket bra? Skall själv gifta mig i sommar och har en frisör som tar 750kr och en annan som gör smink för 500-1000kr men jag funderar ändå på om det inte är smidigare att välja No19 så allt blir gjort på samma ställe. Vart tog ni era fina bröllopskort?

J. sa...

Hej,
Jag är mycket nöjd. Jag tyckte det var väldigt mkt pengar men gillade det färdiga paketet om vi säger så. Jag betalade 2790 tror jag för paketet och sen hyrde jag löshår för 300 kr till. Jag var och är otroligt nöjd med både hår och smink. Hade valt samma igen helt klart. Jag kände mig väldigt uppassad och ompysslad under dem timmar jag var där.
Inomhuskorten är tagna i Stampens kvarn och utomhuskorten ute i Gräfsnäs Slottspark.