söndag 9 maj 2010

Check!

Då har vi lyckats bocka av de där sakerna vi behövde hjälp med. Lokal är ordnat, likaså halsband - har dock inte bestämt vilket jag ska ha och vals är nog mer eller mindre bestämt fast ändå inte spikat. :)

Idag har vi haft möte och allt det där som jag fått för mig att vi behövde gå igenom visade sig inte vara så mycket. Allt verkar vara i fas, allt är beställt och klart och nu är det bara lite jobb på fredagen med dekorationerna och sen är we good to go.

På torsdag ska vi ha genrep i kyrkan och jag ska fixa naglarna på eftermiddagen. Härligt med kort vecka denna veckan så vi kan fokusera och förhoppningsvis koppla av de sista två dagarna innan bröllopet. På fredagkväll ska vi brudar träffas en sväng och fira mig och L när vi ändå alla är samlade. Så då blir det ett glas vin nere på stan för att sen försöka få lite sömn innan det är dags. :)

1 kommentar:

Martina sa...

Gud så spännande, sååå nära =D

Ska tänkte lite extra på dig på lördag.

Tycker oxå det är skönt med kortvecka, det innebär en massa fix på fredag som jag annars hade haft svårt att fixa, bla frisör träff, bageri besök och priskontroll på blomteraffärerna i stan...

Det där med klänningen kändes jätte jobbigt i lördags, men känns som att det är under kontroll just nu. Vågade mig dock inte på rosa blommor en gång till utan det får bli vita...Klänningen i övrigt var super fin och satt som en smäck.

Ha en bra dag och LYCKA TILL PÅ LÖRDAG!!!!