måndag 31 maj 2010

A lost friend

Knappt en vecka hann jag bära min vigselring innan jag fick lämna den åter pga felkonstruktion som gjorde att jag rev sönder både strumpbyxor och brudklänning redan på bröllopsdagen. Nu har jag varit utan den i 1,5 vecka och trots att det är längre tid än jag hann bära den så saknar jag den. A lot! Men nu är väntan snart över, imorgon får jag återse min kära vän. Can't wait!



Bild lånad från Schalins.


Jag fick frågan om vi fått en nytändning efter bröllopet häromdagen och jag svarade Nja eller nåt däråt. Det kan kanske låta som ett lite sorgligt svar men var inte oroliga. För saken är den att om man nu ska prata nytändning så kom den redan för ett år sedan, i samband med att vi började vår resa. I och för sig tycker jag inte att vi hade det "tråkigt" innan vi satte fart, men hela det gångna året har varit helt fantastiskt. Så nytändningen har nu pågått i ett år and is still going strong. :)

Inga kommentarer: