måndag 3 maj 2010

Hm...

Jag sitter och funderar på om vi kan hinna upp i 1000 besökare fram till bröllopet. Vad tror ni? Jag tror att det kan gå men det är bara 12 dagar kvar och besökarna måste ju vara unika per dag så det hjälper ju inte att jag kikar in 15 ggr på en dag. ;) Vi får väl se hur det går.

Idag har vi
  • beställt tårta
  • provat brudklänningen - med de rätta underkläderna...hm....*tänker*....hm....
  • dansat vals - för M har äntligen insett att Det ordnar sig inte funkar längre med 1,5 vecka kvar
  • lämnat in förlovningsringar för putsning - så nu är vi "fria" fram till de sätts på fingret igen, M envisas med att det bara gäller han. Vi är lite oense om detta. ;) Jag känner mig naken (á la Montazami) för övrigt utan ring, så det får bli en kompensationsring där i 1,5 vecka nu. 

Inga kommentarer: