onsdag 5 maj 2010

Hjälp...

Vi har nu kommit till en punkt då vi behöver lite hjälp från nära, kära och er som läser...

  1. Valsmusik - letar som en tok efter en långsam lätt vals men tycker det är svårt att hitta. Vi tar därför gärna emot tips. Har någon ev en Let's Dance-skiva med valser så lånar vi gärna. :)
  2. Lokal för fotning - inomhus. Skulle vädrets makter inte vara med oss utan ämnar vräka ner regn eller snö för den delen så behöver vi en plan B. Plan A är ju nämligen att fotas utomhus. Ni som vet var vi bor kan kanske ge tips på valv, ladugårdar, kvarnar, lusthus you name it. Och ni som inte vet var vi bor kan ju tipsa om förslag vi kanske inte tänkt på. Jag vet inte...allt är välkommet.
  3. Halsband - jag har fortfarande inget halsband. Lånar gärna ett i guld alt pärlhalsband som är ganska kort. De jag provat är för långa. =/ Alla tips är välkomna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Blivande svägerskan här- jag har ett halsband. Det jag hade när vi gifte oss. Ett pärlhalsband, inte äkta men fint och kortare än många andra. Jag kan ta med det på söndag så får du se vad du tycker.
Kram Sara

J. sa...

Hejsan,

Ja åh, ta gärna med. Ann skulle ta med sig nåt med så nu har jag flera att prova. Himla bra!

Kram

Anonym sa...

Norah Jones : Come away with me.

Secret Garden har många långsamma valser.

Three times a lady.

Lycka till!