onsdag 12 maj 2010

Sneak peek och luften som gick ur

Ja så där ja. Då är vi inne i sista veckan som Ms F och allt känns förvånansvärt lugnt... Ingen stress även om det finns lite småpill som inte kunnat gjorts tidigare. Det känns fantastiskt skönt och det bottnar väl i bra planering som sagt.

Idag är jag ledig, vilket inte alls var tänkt så, men luften gick lixom ur mig igår och jag samt mina kollegor tyckte att det är bättre att lägga energin hemma på sådant som är roligt och samla kraft istället för att lägga energin på jobbet som ändå är som det är. Jag antar att det handlar både om spänningar inför Bröllopet som släpper och jobbsituationen. Så här sitter jag, har fortfarande inte ätit frukost och med morgonrocken på. :) Jag ska inte säga att det känns dumt direkt.
Undra vad det blir för väder på lördag? Väderprognoserna pendlar ju som pendeln i ett golvur men nu har vi i alla fall en backup för fotningen ifall vi inte kan vara utomhus. Vilket oxå bidrar till lugnet och inte skapar oro. Det kan få regna hur mycket det vill....fast jag hoppas ändå att det blir fint väder eller åtminstone inte för kallt iaf. :)
Just nu hänger, ligger, står det saker lite överrallt som har med Bröllopet att göra. I bokhyllan ser det t ex ut så här...


Och på en galge bakom dörren på kontoret hänger bröllopsklänningen ihop packad... Någon som vet vart man kan köpa resegarderob till klänning förresten? Den jag har nu är för kostym och dessutom lånad.





1 kommentar:

Angelica sa...

Jag vill bara önska er en underbar dag och jag hoppas att vädergudarna bestämmer sig för att vara på eran sida!

Lycka till från Familjen Vedin